dimecres, de desembre 05, 2007

La pell freda

Aquesta vegada no he tardat tant de temps en acabar un nou llibre. Això es deu al llibre en qüestió, uns dels últims grans èxits de les lletres catalanes, La pell freda, d'Albert Sánchez Piñol.

No podria explicar masses coses del llibre sense desvetllar-vos quelcom d'interessant, així que em limito a suggerir-vos molt fortament que el llegiu i el disfruteu.

Només dir que m'ha sorprès gratament.

És un llibre que enganxa i curtet, que en poquets dies es llegeix, així que el no tenir temps no és excusa.

Apa, a llegir!

1 comentari:

  1. Llibre molt bo!!

    Juntament amb Pandora al Congo del mateix autor. Aquest últim me'l vaig acabar a Escòcia farà quasi dos anys i vaig començar a cridar jo sol a l'alberg. ejjeje

    Quin final!!

    ResponElimina